درباره ما

تا به حال همه ی کاربران پرینتر های سه بعدی تجربه خرید مواد مصرفی را داشته اند. این کار تا به امروز به صورت سنتی انجام گرفته است. در خرید سنتی مصرف کننده از طریق راه های ارتباطی با تامین کننده تماس گرفته و سفارش خود را ثبت میکند. این روش کماکان با معایبی رو به رو است. وجود نداشتن ویترین جهت انتخاب، عدم امکان مقایسه، کمبود یک مرجع قیمتی و عدم اطمینان از اصالت در خرید های بار اول برخی از این معایب است که کاربر را از سفارش خود آسوده خاطر نمی کرد. ما در همین راستا به فکر راه اندازی یک فروشگاه جامع و تخصصی در حوزه مواد مصرفی پرینتر های سه بعدی تحت عنوان مستر فیلامنت افتادیم.

درباره ما - مستر فیلامنت
رضایت مشتری - مستر فیلامنت

رضایت و راحتی مشتری، هدف نهایی مستر فیلامنت

مستر فیلامنت در وهله اول سعی دارد کاربر را با قیمت ها، محصولات جدید، فناوری ها، برند های معتبر موجود در بازار و … آشنا کرده و سپس امکان یک خرید راحت و امن را برای مشتری فراهم کند. رضایت و راحتی مشتری بزرگترین هدف مستر فیلامنت است. در وبسایت ما یک بخش خرید آسان وجود دارد که به نوعی یک نوآوری به شمار می رود. معمولا بعضی از مشتریان مصرف رایج و منظم از یک نوع محصول خاص را دارند. اغلب این افراد دیگر نیازی به گشت و گذار و دیدن محصولات مختلف نداشته و میخواهند سریعا خرید خود را انجام دهند. قابلیت برجسته خرید آسان در اینجا نمایان میشود که کاربر در این بخش مشخصات محصول موردنظر را انتخاب کرده و سریعا کارت خرید محصول به وی نمایش داده می شود. در این حالت زمان تکمیل سفارش به مقدار چشم گیری کاهش پیدا میکند.

باید گفت که مستر فیلامنت تنها نام این وبسایت است و فعالیت ما معطوف بر تمامی انواع مواد مصرفی در پرینتر های سه بعدی (رزین، پودر و …) خواهد بود. مستر فیلامنت امیدوار است تا با دریافت دیدگاه ها و نظرات سازنده شما عزیزان، کیفیت خدمات خود را روز به روز افزایش داده تا به جایگاهی درخور و شایسته شما مشتریان و کاربران عزیز برسد.

تحویل اکسپرس
پشتیبانی آنلاین
ضمانت سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
امکان پرداخت در محل