از فیلامنت مقاوم در برابر تخلیه الکترواستاتیکی توسط Innofil3D رونمایی شد

فیلامنت مقاوم در برابر تخلیه الکترواستاتیکی
دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸

Innofil3D سازنده هلندی فیلامنت اخیرا اعلام کرده است که دو فیلامنت جدید با مشخصات جذاب و کاربردی رونمایی کرده است. یک مدل فیلامنت مقاوم در برابر تخلیه الکترواستاتیکی به نام Ultrafuse Z PCTG و یک مدل فیلامنت منعطف به نام Ultrafuse TPU 80A LF .

فیلامنت مقاوم Ultrafuse Z PCTG

این فیلامنت به عنوان اولین فیلامنت ایمن و ضد تخلیه الکترواستاتیکی (ESD) شناخته شده و توسط BASF تولید شده است. مواد سازنده این نوع فیلامنت مقرون به صرفه و غیر مخریب بوده که تجربه یک چاپ آسان با خروجی مناسب را به کاربر ارائه میدهد. این فیلامنت از استحکام بالایی برخوردار بوده و استحکامی فراتر از PETG را داراست.

تیم Innofil3D در آخرین اظهارات رسانه ای خود اعلام کرده که این فیلامنت از سطح صافی برخوردار بوده و از جریان های الکتریکی مخرب در دستگاه الکترونیکی جلوگیری میکند. از کاربرد های Ultrafuse Z PCTG  میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ابزارآلات دستی
  • وسایل الکترونیکی
  • رباتیک
  • قطعات اتوماسیون
  • قطعات محیطی ضد انفجار
فیلامنت مقاوم Ultrafuse Z PCTG تولید شده توسط Innofil3D

فیلامنت مقاوم Ultrafuse Z PCTG تولید شده توسط Innofil3D

فیلامنت منعطف Ultrafuse TPU 80A LF  

اگر شما به دنبال یک فیلامنت منعطف بوده و دائما در حال تست و بررسی نتایج مختلف چاپ آن ها هستید، Ultrafuse TPU 80A LF را امتحان کنید. این فیلامنت در همه انواع اکسترودر ها قابل استفاده بوده و تجربه چاپ پذیری فوق العاده ای را برای کاربر رقم میزند. همچنین مقاومت زیادی در برابر ساییدگی و مواد شیمیایی در این فیلامنت به چشم می خورد. از کاربرد های Ultrafuse TPU 80A LF  میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جذب لرزش
  • ساخت گیره ها و بست ها
  • تولید سپر و ضربه گیر
  • تولید مهر، مکنده های پلاستیکی و دو شاخه های برق
فیلامنت منعطفUltrafuse TPU 80A LF

فیلامنت منعطف Ultrafuse TPU 80A LF

این مواد به سری Ultrafuse  که توسط Innofil3D است خواهد پیوست که شامل Ultrafuse PA و Ultrafuse TPU 85A می باشد. این دو سری به ویژگی های مکانیکی و توانایی منحصر به فرد و کارایی در محدوده دما بالا شناخته شده اند و در  چاپگرهای سه بعدی FDM استفاده می شود.

Innofil3D همیشه درحال ارائه انواع مختلفی از فیلامنت ها می باشد و این روند را در طول سال ها حفظ کرده است. ماموریت این تیم آن است که انتظارات مشتریان را حفظ کنند و فراتر از آن بروند. به صورتی که در چاپ سه بعدیFDM  را به تولید بهترین و کامل ترین فیلامنت ممکن دست پیدا کنند.

نظرات کاربران
تحویل اکسپرس
پشتیبانی آنلاین
ضمانت سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
امکان پرداخت در محل