فیلامنت رنگین کمانی StrongHero3D، بزودی در بازار جهانی

فیلامنت رنگین کمانی - مستر فیلامنت
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

شاید تا به حال نام فیلامنت رنگین کمانی یا به اصلاح Rainbow-gradient Filament به گوشتان خورده باشد. StrongHero3D در سال 2014 توسط فردی به نام Tommy Wu در شنزن چین تاسیس شد. به گفته Wu فیلامنت های تولیدی StrongHero3D از خلاقانه ترین و با کیفیت ترین فیلامنت های چین است و فیلامنت های رنگین کمانی این شرکت از بهترین های جهان تلقی می گردد.

فیلامنت PLA و PETG

در حال حاضر محدوده محصولات این شرکت به PLA و PETG ختم میشود و فعلا باید منتظر ادامه این راه بود. یکی از مهم ترین مزیت های StrongHero3D محدوده متنوع و رنگارنگ فیلامنت های PLA آن است که حتی در طیف های رنگین کمانی به 7 مدل متفاوت تقسیم میشود. این رول های فیلامنت بعد از 9 متر تغییر رنگ داده و با براقیت خاص خود زیبایی دو چندانی به قطعات پرینت شده می بخشد.

فیلامنت PLA و PETG برند StrongHero3D

فیلامنت PLA و PETG برند StrongHero3D

فیلامنت مقرون به صرفه

یکی از آیتم هایی که StrongHero3D بر روی آن تمرکز کرده، تولید یک فیلامنت مقرون به صرفه است. این شرکت ادعا میکند که از نظر قیمتی میتواند در صف رقابت با برند های مطرح بازار قرار بگیرد. Wu میگوید از آنجایی که تولید فیلامنت PETG به مراتب سخت از فیلامنت PLA است، بسیاری از تولید کننده ها از دانه گرانول های گران قیمت در تولید آن استفاده میکنند که همین امر موجب گران تمام شدن فیلامنت ها برای مشتریان خواهد بود.

نمونه کار از فیلامنت رنگی کمانی StrongHero3D

نمونه کار از فیلامنت رنگی کمانی StrongHero3D

به دنبال نمایندگی فروش در اروپا و آمریکا

به تازگی StrongHero3D اعلام کرده که با کمک بخش R&D خود طی هر 2 الی 3 ماه، محصولی جدید رونمایی خواهد کرد و تا 3 ماه آینده قصد ورود به بازار آمریکا و اروپا را خواهد داشت. برای همین است که از الان به فکر جذب نمایندگی های فروش در اروپا و آمریکا افتاده است.

فیلانیوز رو دنبال کنید تا از بروز ترین اخبار مواد مصرفی در دنیا با خبر شوید !

نظرات کاربران
تحویل اکسپرس
پشتیبانی آنلاین
ضمانت سلامت فیزیکی کالا
ضمانت اصالت کالا
امکان پرداخت در محل